Hurricane

 
Jacka - Cubus / Tröja - Zara / Skor och kjol - H&M / Väska - Wera
 
Hej på er! Idag var jag riktigt pigg på morgonen och på gott humör eftersom jag skulle först 11.25 till skolan. Jätteskönt var det. Hade bara engelska hörförståelse idag så var knappt en timme i skolan. Vi bestämmde oss med Amanda och Lumia att fara till stan och äta glass i det fina vädret. Idag har det verkligen varit så härligt väder! Bilderna ovan tog jag stax efter att jag kom hem och ska nu börja packa inför stafettkarnevalen. Vi åker imorgon från skolan dit, Imorgon blir det på kvällen fritid och sedan på lördag är det dags att springa. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Sus

Fin outfit :)

Svar: Tack så mycket :)
Iisa Smeds

2015-05-21 @ 14:51:01 / URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Emma

Så snyggt! Härligt att vakna med ett gott humör :)
Kram

Svar: Tack så mycket, jaa absolut :)
Iisa Smeds

2015-05-22 @ 18:15:59 / URL: http://engstromemma.devote.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0