Bärbomben

Hej, Idag har jag varit nästan hela dagen med Anna. Cyklade till henne till 11. Var hos henne så en stund sedan cyklade vi i ösregnet.. till mig. Klockan ett var vi hos mina kusiner och då var vi till stan med min äldsta kusin och en flicka som är vecka i sommarutbyte från Italien hos dem en vecka. Vi var på stan i 4 timmar. Köpte 2 paket med ringar. Vi var också och åt vif thai house. Hade det riktigt trevligt. Sen kom mina föräldrar och hämtade oss och då var vi med Anna då en stund hos oss. På kvällen for vi sedan till våra grannar och äta. Vi åt jättegodmat och efterrätten ser ni på bilderna ovan.

Balloons

Här är bilder som jag inte hunnit publicera, fotade dessa bilder med Anna på onsdagen. Helgen har gått till att jobba på kaleva spelen och så var jag på stranden på lö med lina och lycke och Anna var också övernatt här från lö-sö då kollade vi på pitch perfect och LOL. Skrattade mycket på kvällen. Idag har jag inget spec. för mig förutom träningar på kvällen. Hela hälgen har det varot 28-30 grader och solen har gassat, jätteskönt! Men idag blev det då rengn och svalare väder.

Spray

Här är bilderna jag och Anna tog på onsdag. Hade en Jätterolig dag och kväll med Anna igen! Idag har jag varit på kaleva spelen som funktionär hela dagen kom hem vid 10 tiden. Imorgon blir det att vakna halv 7 och fara iväg och jobba igen men imorgon slutar jag redan klockan 15.00 så då ska jag till stranden med Lina och LYcke och sen kommmer Anna hit övernatt.

Nya träningsskor

Hej! Idag cyklade jag 11 på morgonen till Anna vi gedde oss ut på en fototur som tog 3 och en halöv timme. Så nu har man mycket bilder att gå igenom och redigera. Allt som allt blev det 847 bilder!! Sen for jag på träningar och nu ligger jag med datorn i fammnen hos Anna i ett tält, mysigt har vi de här. Mina nya skor var jag och pappa och köpte igår i förra natt var Anna också övernatt hos mig.

Med Anna

Igår var jag som sagt till powerpark. Efter det var jag på datorn en stund, såg på lite serier. Senare på kvällen kom sedan Anna hit och vi kollade på gosssipgirl och hade det mysigt. Hon sovde övernatt här och idag på morgonen for hon iväg och jag for med pappa till moffa och så var vi och köpa nya träningsskor till mig. Idag blir det sedan ännu bio med Alexandra och Lotta. Bilderna ovanför är tagna föra veckan.

♥ iisa

Gårdagens

Tröja - GinaTricot //  Shorts (klippta av jeans) - H&M // Skor - converse

Bilderna tagna med Lumia igår (den sjätte bilden är på Lumia) Vaknade igår sent för att bussen från hesa kom hem först vid 1 tiden på natten. Tröjan är den som jag köpte från hesa som jag skrev i förra inlägget. Idag blir det då powerparl med kusiner, fammo och faffa, pappa och storebror.

Tävlingar i Hesa

Bilder från helgen. Tävlingarna var i helsingfors vi kom dit på torsdag kväll. Jag var i samma hotellrum med Lotta och Lina. Vi vaknade vid 9 tiden och fick äta mumsigt hotellmorgonmål. Hade mina båda grenar på fredag fick nytt rekord i 80m häck tiden var 11.90 och i höjd hoppade jag 149cm fick silver i båda grenarna. På fredag kväll var vi ute på stan och äta. På lördag var jag på stan med Antonia, köpte en tröja. Vi åt också mat på stan, subway. Hade en jättelyckad resa med gott sällskap.

Härlig sommardag

Hej! Igår var jag hos Anna hela dagen vi var ut och fotograferade igen. Ovanför ser ni en del av bilderna. Hade en superdag och var på gott humör hela dagen! I helg blir det då sfi- friidrottstävling i helsingfors. Bussen startar idag halv 4. De blir att sitta i bussen i 6 timmar.. Ojojoj

MAT ♥

Igår hade vi supermumsig mat här hemma. Vi åt sallad med kyckling och så fick man välja själv vad man ville ha i salladen. Så hade vi också malaxlimppa med skagerröra. Efter maten bakade jag och mamma en paj med blåbär och hallon. Vi var också och köpte jordgubbar. Mums ♥

Dancing on the flowers

Här är en del bilderna vi tog med Anna på torsdagen. Vi cyklade till ängen från Anna och så fotograferade vi där i några timmar. Idag vaknade jag  halv 11 gjorde mig klar och cyklade till stan med Lina och Lycke. Vädret idag är hemskt, 15 grader och det blåser kallt och hårt. Känns som att hösten skulle vara här redan. Jag tror att det blir för min del serietittande för min del idag.

On a summerday

Solbrillor - H&M // Klänning- GinaTricot // Skor - Converse

Bilderna tagna redan på torsdag men har inte hunnit publisera dem.

Fredag med vänner

Bilder från fredagen som spenderades hos lotta med Lina, Lycke och Alexandra. Först var vi och simmade och sedan åt vi god grllmat och som efterrätt åt vi jordgubbar och vaniljglass. Mums.. Skrattde mycket och hade en super fredags kväll. På torsdag var jag till Anna övernatt och där var det supermysigt och vi hade det roligt som alltid. På fredagen hände sedan en liten olycka med oss. Vi var påväg från stranden med cyklar och våra styren krockade och båda flög av cyklarna. Vi fick båda sår på knäna och jag fick också ett på axeln. På lördag var det tävlingar på tur. Sprang 4x100m och 4x80m häck vi fick silver i 100 och guld i häck. Efter tävlingen var det att åka till Alexandras villa med Lotta. På kvällen simmade vi och var i bastu, samt åt god mat och skrattade mycket. Idag kom jag då hem från villan. Har haft så mycket pågång så därför har bloggen lite lämnat de senaste dagarna.

Bubbles and a dress

Klänning - H&M // skor- converse // ugglering + dubbelring - gina // bladring + vanlig ring- H&m

MINIGOLF

Bilder från igår. Har tyvärr haft en kort paus när jag var på fm-stafetter. Men igår har jag iallafall varit och minigolfat, tränat och simmat på kvällen. En riktigt lyckad dag. Idag tror jag ska ta en dag med mina favorit serier och tar det bara helt lungt.

FM-Stafetter

I helgen blir det då stafett fm-med flickorna ni ser på bilderna. Hanna, Emilia och Alexandra kunde inte komma med i helg :( Så imorgon blir det att sitta i bussen 6 timmar.. Vi ska sova på hotell 2 nätter. Mycket minnen från friidrott har jag fått kännt flera av tjejerna ända sedan ettan, när jag började friidrott. Vi har alla varit med i flera år och blivit goda vänner.

- Iisa

Summerdays running away..

Hej! Idag vaknade jag först klockan 12 (eller ja blev väckt). Vakade ganska länge på kvällen för jag såg på mission impossible 2. Dagen spenderades med Matilda och kl.5 var det dags för träning. I helg blir det FM-Stafetter för min del. Ska springa 4x100m och 4x80m häck. Vi far iväg med buss sredan på fredag. Båda mina grenar är på lördag, vilket är skönt så jag inte behöver springa på sö. Vädret har varit lite bättre idag men lite ostabilt eller vad man ska säga. Först ösrengnard det när solen lyser, sedan börjar det hagla och sedan blir det klart solsken på kvällen.

NYTT

Shorts och keps - Staidium skor - h&m

Här är då en del av kläderna jag köpte i tammerfors. Jag köpte också en t-shorta, två toppar, en klänning och sockor. För min del blir det tävlingar idag så dit ska vi starta hemifrån vid 4 tiden. Snabbt har sommarlovet gått hittills, redan en månad har jag haft. Tänk nästan hälften..
Nu känns det som att jag köpt jättemycket på sista tiden och nu tycker jag att jag har ganska bra med sommarkläder så jag ska spara på pengarna nu och försöka att inte köpa något mer på en tid. Jättetråkigt väder där ute. På morgonen ösrengnade det nu har det lagt ner sig lite iallafall. Hoppas bara att det inte rengnar på tävlingarna.

KONFIRMATION

Hej! På Sö. var det då Lumias konfirmation. Dagen började med att cykla till Lumia kl.9 på morgonen, lagade hennes hår och så stack hon iväg till kyrkan i förväg. Då cyklade jag till Matilda och min mamma förde oss till kyrkan. Efter kyrkan hade vi mycket tid på oss så vi bestämmde oss för att fotografera (som ni ser har jag samma klänning som i förra inlägget, den har blivit min favorit ♥). Sedan gick vi till Lumia och åt massor med tårta på festen. Ussh när jag kom hem var min mage sååå sjuk att jag bara låg på sängen. Igår var jag då till Tammerfors och ikea därifrån köpte jag massor med fina kläder och saker. Kommer ett inlägg på det imorgon. Stort GRATTIS till Lumia som har konnfirmerat sig! ♥