Lucky

 
 
Hejhej! Bilderna är från helgen och fotade av födelsedagsbarnet Ella. Grattis Ella! Dagen började väldigtväldigt trött och segt, första timmen ville mina ögon inte hållas uppe men piggnade up mot slutet av skoldagen. Nu har jag varit till moffa som alltid på onsdagar och så har jag fått psykologi läxan undan gjord och ska snart börja läsa på franska förhör och sedan blir det träningar på kvällen.
             Älskar verkligen mina boyfriend jeans som jag hittade på rea i cubus. Det blev bara 10 euro för dem och jackan jag har på från JC har jag också varit riktigt nöjd med.
 
♥  Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Ella

Tack så mycket! ❤️❤️

2015-03-11 @ 15:43:42
Postat av: F E L I C I A

så snygg du är!!

Svar: Tack!! :D
Iisa Smeds

2015-03-11 @ 17:29:59 / URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: Ella

tack så mycket!! ❤️❤️

Svar: vsg 😊❤️❤️
Iisa Smeds

2015-03-11 @ 21:32:26

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0