A nice day

 
Bilderna tagna av finaste Jenni, hennes blogg hittar ni HÄR.
 
Har haft en riktig lyckad fredag idag, den började med en skön sovmorgon. Skoldagen började först 11.25 och den slutade halv 4 men snabbt gick den i jämförelse med gårdagens skoldag. Efter skolan var jag med Amanda på cafè igen under tiden vi väntade på våra bussar. När jag kom hem for jag nästan genast iväg för att fara ut och fota med Jenni och så var vi också till cafè de Paris och drack varm choklad. Nu ska jag se på film med familjen och imorgon blir det brunch med Amanda och Lumia. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: ▲ R O B I N N S

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Iisa Smeds

2015-03-13 @ 19:37:45 / URL: http://robinns.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0