The echo of my mind

 
Dress - H&M / Jacket - Cubus / Jewlery -Indiska / Shoes - Converse
 
Hej! Igår efter att jag varit hos massören så kom jag hem, sommnade på soffan och sedan efter att jag vaknat for vi iväg med familjen till villan övernatt. Tog bilderna ovan igår när vi kom hit. Vi åt god grillmat och hade det trevligt och tog också det första doppet igår. Idag har jag inga speciella planer. Hade tänkt att börja sriva på engelska också texten framöver. 
 
Hey! Yesterday after I was at the masseur I came home and fell asleep at the couch. After I woke up I went to our summerhouse with my family. I took the pictures above when we arrived here. We ate delicious barbecue food and and had a nice time and I swimmed in the ocean for the first time this year. I have no plans for today yet. 
 

/Iisa
 
 
 

Comments ♥
Postat av: Towa

fina bilder:)

Svar: Tack :)
Iisa Smeds

2015-06-14 @ 17:02:30 / URL: http://photogiiiirl.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0