So cozy

 
 
Shoes - H&M / Pants - BikBok / Top - JC / Cardigan - Mango
 
Hej! Igår var det en riktigt trevlig dag. Först kom Lumia hit och jag fick agera som kosmetolog och färga hennes ögonbryn. Efter en stund fick vi sällskap av Matilda men hon var här bara en liten srund. Klockan fyra befann jag mig på gammla busshållsplatsen och väntade att vi skulle starta till områdesstafetterna. Bra gick det nog. Det blev en silver medalj i 4X100m häck. Idag ska jag fara till fammo och faffa och sedan klockan 5 blir det träning. 
 
 
Hey! Yesterday was a really nice day. First Lumia came here and I got to act like a cosmetologist and dye her eyebrows. After a while we were joined by Matilda but she didn't stay for long. I was at the old busstation at 4 o'clock wating for the departure to the place were the relay competitions were. My team got a silver medal in 4X100m hurdles. Today i am going to visit my grandmom and grandpa och then at 5'o clock I have a practice.
 
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: sofiaa

Snygga byxor!

Svar: Tack så mycket, de är verkligen en stor favorit för mig :)
Iisa Smeds

2015-06-17 @ 16:18:35 / URL: http://cmyk.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0