Midsommar 2015

 
Hej, Här kommer ett inlägg med bilder från midsommaren som lovat!
 
Hey, here are pictures from midsummer as promised.
 
 
Vi njöt av en massa god mat som ni kan se på bilderna ^^
 
We enjoyed a lot of yummy food as you can see on the pictures ^^
 
 
Två vackra svanar med deras ungar fick jag syn på också.
 
I saw two beautiful swans too. 
 
 
Sen var det dags för midsommarbrasan. 
 
Then it was time for the midsummer fire.
 
 
Två vackra solnedgånger på fredagen och lördagen fick jag också vittna. 
 
I also saw two beautiful sunsets one on friday and the other on saturday. 
 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Ronja Carlsson

Vilka fantastiska bilder, jättefint!

Du kanske har lust att kolla in mitt senaste inlägg, "jag lever fortfarande"?
Ha det gött! :)

Svar: tack sp mycket! (; jaa det ska jag göra ^^
Iisa Smeds

2015-06-21 @ 15:23:33 / URL: http://www.poppeli.blogg.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2015-06-23 @ 10:41:40 / URL: http://spontan.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0