2 för mobilen

Hej på er alla! Jag har under den senaste månaden upptäckt två väldigt bra appar som jag använt mig mycket av. Ska nedan berätta lite vad de är till för och väför jag tycker de är så bra.
 
 
The hunt fick jag reda på av en youtubare som jag prenumererar på. Denna app går ut på att hjälpa andra hitta saker de vill köpa och så hjälper andra dig hitta något du vill ha. Om du t.ex. har sett en supersnygg klänning på pinterset/tumblr eller var som helst så kan du spara bilden och sätta in den på din hunt sida och så hittar folk sidor till dig var de hittat klänningen och tipsar om varifrån du kan köpa den. Tycker detta är så otroligt bra, eftersom jag personligen många gånger sett något super snyggt på pinterest och tänkt ååå om jag skulle veta varifrån det är. Rekommenderar verkligen! Mig hittar ni under användarnamnet @iisaeeva.
Den andra appen är Makeup Genius av Loreal Paris. Denna går ut på att du skannar ditt ansikte och sedan kan du testa på olika smink produkter från loreal paris på dig och helt enkelt se vad som passar dig. Denna är användbar om du t.ex. tänker på att köpa ett nytt läppstift och går runt och funderar vilken färg du ska investera i, då kan du bara gå in på telefonen, testa och se!
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Linn Strömberg

Smarta appar! :D

Svar: joo :)
Iisa Smeds

2015-06-07 @ 13:12:09 / URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack snälla!!

2015-06-08 @ 06:43:41 / URL: http://reduxsquad.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0