Time that it takes

 
Hej! Jag ska kort berätta vad jag gjorde igår. Jag vaknade ganska sent som vanligt, och så hade jag och Ella bestämt att vi skulle träffas så hon kom hit och så for vi iväg för att fotografera. När vi var nästan klara började regnet ösa ner. Vi försökte vänta att det skulle sluta men de gjorde det inte. Så vi åkte hem i regnet och var framme hos mig helt plaskblöta. Mot kvällen for Ella hem och så kom våra kusiner på besök hit. Bilderna ovan är från tisdag. Bilderna jag tog med Ella kommer upp på bloggen inom några dagar.
 
Hey! I will shortly tell you what I did yesterday. I woke up pretty late as usually, I hade made plans whit Ella so she came over and we decided to go out to take some photographs. When we were almost done the rain started poring down. We tried to wait until it stopped but it didn't so we went home in the rain and arrived soaking wet. Ella left in the evening and our cousins visited. The pictures above are from tuesday.The pictures we took with Ella will be out on the blogg in a few days.
 
/Iisa

Comments ♥
Postat av: Josefin Nilsson

Så snygg outfit!

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2015-07-24 @ 23:44:21 / URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
Postat av: Minna

Vilken underbar kjol! :D

Svar: Tack! :D
Iisa Smeds

2015-07-25 @ 22:09:09 / URL: http://mittkokoshjarta.spotlife.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0