Tonade håret

 
 
Hej på er! Tonade mitt hår på lördagen i helg och blev själv ganska nöjd med resultatet, det är inte en så jättestorskillnad men lite iallafall. Ljuset jag fotograferade i gör så att färgen ser lite röd ut. 
Provveckan igång och en utmattad hjärna efter första provet. Idag hade jag ju också modersmål muntliga presentationen. När jag skulle öppna min powerpoint som jag hade gjort fungerade det inte så jag fick improviserar och visade bilder istället från bloggen, lite synd eftersom jag hade planerat med powerpointen men helt okej gick det väl ändå. Imorgon blir det inget prov utan bara psykologiprep så de blir skönt med att fara lite senare till skolan. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Ana Kroatien

Jättefin färg! Passar dig :)

Svar: Tack så himla mycket :D
Iisa Smeds

2015-01-29 @ 08:27:26 / URL: http://coffeeandcake.blogg.se
Postat av: jonna

oj vad fin färg! Vad tonade du med? Hur gjorde du? Skulle själv vilja ha lite liknande...:)

Svar: Tack så mycket! :) Tonade med poly color tonings-shampoo färg nummer 18 och så följde jag bara anvisningarna på paketet :)
Iisa Smeds

2015-02-01 @ 21:27:44

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0