Ett års skillnad

 
Hej! Började kolla på lite bilder från år 2013 och hittade porträttbilder jag tagit. Så På vänstra sidan ser ni en bild från 2013 och den till höger är en nyare bild från slutet av 2014. Så tiden mellan bilderna är kanske lite över ett år men ändrats har man ju nog. Tycker om att se på gammla bilder och kolla på hur man har änrats osv. 
   Måndag idag och en tung skoldag,sommnade ganska sent igår och har haft sjukt i magen idag. Kom hem efter klockan 4 och har gjort lite läxor och sett på tv. Bara denna veckan kvar och sedan är det dags för provveckan, känns som att perioden gått jättefort.
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Felicia Forsgård

Så fin du är! :)

Svar: Tack så mycket :D
Iisa Smeds

2015-01-19 @ 19:22:55 / URL: http://fforsgard.blogg.se
Postat av: Lina

Åh jag älskar att jämföra hur jag såg ut för några år sedan med nu. Jag har två bilder när jag sitter på exakt samma ställe och med samma pose ca 3 år i mellan haha :)

Svar: japp ^^
Iisa Smeds

2015-01-23 @ 18:03:26 / URL: http://daysbylina.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0