You get nothing










Hej! Tänkte publisera ett inlägg med redigerade telefonbilder och kamerabilder som jag kände att jag ville ha här på bloggen. Dagen har väl varit helt okej. En helt vanlig skola bara att vi hade skrinning från gymnastiken som var helt roligt ändå. Slutade först 4 och kom hem med pappa. Så gjorde jag läxorna framför elden som värmde från spisen. Träningar har jag ockaå hunnit vara på och för stunden ser jag på filmen mamma mia från tv. Ha de så bra allesammans! 

/ Iisa


Comments ♥
Postat av: Raghda Harahsheh

Så hilma fina foton!

Svar: Tack! :D
Iisa Smeds

2015-02-17 @ 02:02:56 / URL: http://ragdisontheplanet.blogg.se/
Postat av: Linneaellinore - foto

Jösses vilka fina bilder, jag älskar verkligen den första!

Har du lust att göra ett bloglovin byte?

Svar: Tack så mycket :) jag gör tyvärr inga bloglovinbyten ^^
Iisa Smeds

2015-02-21 @ 14:00:40 / URL: http://linneaellinore.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0