New backpack

 
 
Hej! Ovan har ni bilder på min fina nya ryggsäck. Jag kan själv inte gå med en handväska i skolan utan måste ha en ryggsäck eftersom jag får så sjukt i ryggen annars av att gå sådär lite snett med en tung väska. Köpte denna från ASOS på rea så det blev bara 25 euro. Tänkte länka den men den är tyvärr slutsold nu när jag kollade. Tillslut vill jag ännu önska alla en riktigt härlig fredags kväll!
 
Hey! Above you have pictures of my new backpack. I can not walk in school with a normal handbag but have to have a backback because otherwise my  back is going to hurt real bad. I bought this one from ASOS on sale for only 25€. I was going to link the bag here but it was sold out. Hope you all have a great friday evening!
 
/Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snygg

Svar: TAck ^^
Iisa Smeds

2015-08-28 @ 19:42:47 / URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Linn Strömberg

Otroligt snygg! Måste också köpa ny ryggsäck

Svar: Tack! :D
Iisa Smeds

2015-08-28 @ 21:50:31 / URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0