French fishtailbraids

 
Hej! såg några dagar sedan bilder på dessa flätor jag lagade som är fiskbenaflätor/franskaflätor. Måste bara testa det och slutresultatet blev ganska bra tycker jag. Lite svårare att laga än franska flätor och det tog lite längre tid också men snyggt blev det.

Hey! I saw pictures of the braids im wearing a few days ago, they are fishtailbraids/frenchbraids. I had to try to do them and they turnes out pretty well. It was a little harder to braid then a normal french braid and it was a little more time consuming but they turned out really pretty.

/Iisa
 
 
 

Comments ♥
Postat av: Anonym

Wow jag önskar mitt hår var långt nog för att kunna ha sånna, skit snyggt ju! :D

SV; tack snälla :D

Svar: tack så mycket :D
Iisa Smeds

2015-08-06 @ 17:22:13
Postat av: Sanna Eriksson

så härliga bilder :D

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2015-08-07 @ 15:40:30 / URL: http://dreamspo.blogg.se/
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Snygga flätor! Tycker det är rätt svårt att göra inbakade flätor på mig själv :)

Svar: Tack! :D Joo :)
Iisa Smeds

2015-08-07 @ 20:58:35 / URL: http://eli.webblogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0