Henna tattoo


 
 
Hej på er! Tänkte att jag skulle testa en henna tatuering (förståss inte permanent) här om dagen. Hade tråkigt och kom inte riktigt på något roligt att göra så gick in på instagram var jag blev mött av en bild av en henna tatuering. Tycker själv dom är jättefina så tänkte jag skulle testa en. Sökte fram lite bilder på pinterest och genom att kolla på bilderna så började jag rita med en svart tush på min hand. Blev själv ganska nöjd med den. Även om det skulle vara en permanent-penna och vattentät så har färgen tyvärr redan börjat försvinna. Men om ni har tråkigt så testa detta, tyckte själv det var en rolig grej att göra :)
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Sofia Eklund

det va riktigt snyggt! duktig du är som klarar av och måla sådär för det hade jag verkligen inte klarat!

Svar: Tack så mycket, hahaha nog tror jag det så svårt var det inte ^^
Iisa Smeds

2015-04-14 @ 15:45:51 / URL: http://www.sofiiaeklund.forme.se
Postat av: Mikaela

Riktigt snyggt :)

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2015-04-14 @ 20:18:34 / URL: http://orsin.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0