Födelsedags kaffe

 

Hejhej! Som tidigare nämt fyllde mina föräldrar i helgen pappa på lö o mamma på söndag. Vi var med mamma på lördag och hämtade kakan ni ser på bilderna ovan. Det var nog den godaste chokldkakan jag ätit på länge! 

    För stunden sitter jag i skolan och väntar på att Ella ska sluta skolan. Vi ska fara med buss till mig. En lite kortare skoldag har det varit idag men led av huvudvärk sista timmen. Hoppas ni alla har haft en bra dag idag!

/Iisa

Comments ♥
Postat av: Jasmine

Såg himla gott ut :)

Svar: det var det ^^
Iisa Smeds

2015-04-15 @ 13:36:03 / URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

Svar: joo :)
Iisa Smeds

2015-04-15 @ 14:04:49 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: fanny ahlm - hörselskadad

så fin blogg du har, är allt bra annars? Kika gärna in i min blogg där du kan följa mitt liv, där jag själv är hörselskadad, men många verka tro att det är ett handikapp, vilket det inte är, jag hör ju bara dåligt annars är jag stort sätt precist som du, just nu är vi i den perioden då allt ska vara perfekt för att allt ska funka, men jag ger inte upp, trots det så pluggar jag till elektriker och har massa drömmar i livet. Låter det intressant? varför inte ta ett kik? Ha en bra kväll!

Svar: juu allt är nog riktigt bra med mig, jaa jag ska göra det tack :)
Iisa Smeds

2015-04-15 @ 20:21:59 / URL: http://nouw.com/ahlm

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0