A different way

 
 
Hej! På brist på bilder och sommarlängtan i hjärtat så bjuder jag på bilder från förra sommaren. Tyckte verkligen om tröjan jag har på bilderna men tyvärr så tappade jag bort den när jag var till åland på tävlingar förra året. Idag var det verkligen en lång dag eller så känndes det iallafall, köpte en sämla åt mig från mellanmålsmaskinen så jag skulle klara mig. En ganska så jobbig skoldag var det men slapp iallafall snabbt hem eftersom jag var med skotern idag till skolan och fint väder har det varit idag också synd att man inte hunnit njuta av det så mycket.
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Bella

Vacker! :D

Svar: Tack så mycket :)
Iisa Smeds

2015-04-21 @ 20:24:37 / URL: http://jennyizabella.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0