Släktkalas

 
 
Hejsan! Här har ni bilder från gårdagens släktkalas eller snarare sagt bilder på maten från kalaset, haha hann inte riktigt fotografera så mycket. Men till presenter fick jag mest pengar och så fick jag också biobiljetter. Idag var det då att vakna tidigt upp till skola, men skoldagen gick ändå ganska så snabbt och efter skolna fick jag besök av Jenni och nu är vi fortfarande hos mig. Om en stund ska vi fara till Jenni och kolla kick ass tvåan för jag har inte sett den ännu. Så det går kvällen till. Imorgon bilr det då simmning på skolgymnastik och en jobbig skoldag känns det som. Men det får man väl se imorgon. Borde egentligen fara på träning men känner mig så förkyld så det får vänta en stund.
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Paulina Suonvieri

Åh detta ser helt fantasdtiskt ut! Och måste säga (efter att ha sett ännu fler bilder här på din blogg) att du e otroligt duktig på att fota :)

Är det kanske något av detta goda som är ditt egna recept? :) Jag har på min blogg en liten "Readers' Recipe" där ni kan få vara delaktiga av att dela med er av era recept/ mat-foton, i syfte att vi ska hitta nya inspirerade recept och/eller bloggar. Jättetråkigt med sådan här reklam I know, men läs mer om det på min blogg om du är intresserad :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Tack så mycket :)
Iisa Smeds

2014-09-08 @ 17:10:15 / URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0