Lördagens kräftskiva

 
Hej på er! Jaa då var religionsprovet äntligen skrivet och så svårt som jag troddde det skulle vara var det nog inte. Efter provet var det då fysik prep timme inför morgondagens prov. Jag kom hem med buss eftersom mamma förde mig på morgonen till skolan. Efter skolan hade jag besök av Jenni ända till ca. 4 tiden. Nu har  jag redigerat lite bilder och ska snart kolla lite på fysik ännu. För stunden lyssnar jag på musik och dricker mjölk, haha. Men ikväll blir det inget speciellt. Bilderna ovan som ni kanske förstod av rubriken tog jag på lördagen på kräftskivan.
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Susanna Maria J

M så gott med kräftor!!

Svar: jaa :D
Iisa Smeds

2014-09-29 @ 17:02:43 / URL: http://oslofru.com/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0