les fleurs

 
 
 
Hej på er! Kom just hem efter den längsta skoldagen på hela veckan. Slutade först halv 4, men somtur var jag ute och äta idag så jag var inte heöt vrålhungrig på sista timmen.Skoldagen var ganska jobbig men skönt på ett sätt med rengn när man ska sitta inne i ett klassrum. Nu blir det att lyssna på musik och redigera lite bilder. Mot kvällen ska jag väl fösöka träna lite även fast jag är snuvig. För stunden njuter jag av en stor kopp varm choklad framför datorn medan regnet öser ner utanför.
 
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Susanna Maria J

Vilken fin klänning <3

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-09-09 @ 15:32:50 / URL: http://oslofru.com/
Postat av: LIENE

sv: Ja, det tror jag. Säkert en bra bok :) Hon ville begå självmord men blev räddad och hon är som sagt en inspiration för mig om jag känner mig trött på livet. Även om man själv inte haft de tankarna tror jag boken är inspiration.

Fin du är!

Svar: Tack finaste :)
Iisa Smeds

2014-09-09 @ 15:46:45 / URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0