Heal

 
Hej på er! Jaa till att börja med kan jjag ju berätta lite om gårdagen. Vaknade med huvudvärk, hoppade i duchen och körde iväg till skolan. Hela skoldagen kännde jag ett jättekontigt bultande i huvudet och kännde mig yr. Huvudvärken blev bara värre när jag kom hem och då mätte jag feber vilket visade att jag hade lite stegring. Låg bara på soffan under filtar och hade sjukt i huvudet hela kvällen, även på natten fortsatte huvudvärken och jag fick inte så mycket sömn. Var änså till skolan idag på prep timme inför engelska prov. Som sagt är dte provecka nudå. Har fortfarande sjukt huvud men det är inte som att hjärnan tänker explodera varje gång jag gör några snabba rörelser längre, nu har jag kollat lite på engelska och räknat lite matte. Ska bara vila nu och ta en titt på engelska ännu mot kvällen.
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: REBECCA

hoppas du blir bättre snart, ha en bra kväll :)

Svar: Tack dsm! :)
Iisa Smeds

2014-09-23 @ 16:18:37 / URL: http://rebeccamikaelsdotter.com
Postat av: Sofia

Tack så mycket :D

2014-09-24 @ 09:14:09 / URL: http://byfia.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0