yumyum

 
 
Hej på er! Idag har det allt varit en skön dag hittils, fick sova ända till klockan 11och var bara på en preptimme i skolan klockan 12.50 och kom hem för en stund sedan. På morgonen hann jag se på lite teen wolf och nu har jag äntligen kommit till sesång 4, den trdje sesången är verkligen super. För stunden sitter jag i vardagsrummet på soffan och lyssnar på sweater weather av the neighbourhood. Idag blir det då att gå igenom pappren i finska före provet imorgon. Nu är hälften av mina prov skrivna och 3 återstår. Hoppas det går någolunda bra.
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: linn

kolla gärna in min sheinsidetävling där du kan vinna ett presentkort:)! kram :*

Svar: jaaa det ska jag göra :)
Iisa Smeds

2014-11-25 @ 13:53:40 / URL: http://linnsees.forme.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0