Another love

 
Hej, ovan har ni några bilder jag hann ta då det ännu var snö på marken som såklart är redan borta. Det blev lite annorlunda redigering denna gång. 
    Äntligen närmar helgen sig, efter en tung provvecka återstår bara ett prov kvar men det kanske är det svårste få se hur svårt prov vår matematiklärare gör, men proven överlag har jag varit nöjd med hur det gått. Man får ju se sen hur bra dom egentligen gått men hoppas ändå jag lyckats. Idag blir det att räkna matematik en bra stund, nu har jag lite paus eftersom man blir så yr av att stirra på alla siffror och ekvationer. Hann vara efter skolan och ta några bilder så de kommer upp i något skede när jag fått dem redigerade, tycker verkligen om dimmigt väder som det varit idag. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: rebeccamikaelsdotter.blogg.se

snyggt'.)

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2014-11-27 @ 18:31:06 / URL: http://rebeccamikaelsdotter.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0