When the darkness comes

 
 
 
Hej! Dagen börjde med att trötta jag steg upp, gick runt i pyjamasen och lyssnade på Håkan. Åkte iväg till än en gång en tråkig skoldag med inga roliga ämnen. Var till stan och köpte toppar vi ska springa i på stafettkarnevalen. Åkte hem vrålhungring  och vräkte i mig en massa mat eftersom skolans kycklingsoppa inte smakade så väldans gott. Somtur hade skolan iallafall mjukt bröd att erbjuda. Kom hem för en bra stund sedan, var ute och tog lite bilder snabbt eftersom kamera batteriet blinkade rött. Så jag får se vad det blev av bilderna. Nu blir det att läsa på franska och på eu-prov i sammhällslära som jag har imorgon. 
 
♥ Iisa
 
 
 
 
 
 

Comments ♥
Postat av: L I N A

åh vad fin du är!!

sv; haha ja det var riktigt gott! :D

Svar: Tack så himla mycket! ^^
Iisa Smeds

2014-05-05 @ 19:07:32 / URL: http://linas.vionno.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0