Våravslutning

 
 
 
Här har ni då en massa bilder från morgonen då det var våravslutning som gällde för min del. Så nu var då grundskolan avklarat, dessa tre åren i högstadiet har nog tillsist varit bra. Är så tacksam över de härliga vänner jag har för stunden. Det är nog lite sorligt att lämna klassen och konstigt att inte se alla människor som man blivit så van vid, men nu  är sommarlovet ialllafall entligen här. Så känndes det inte på morgonen när det ösregnade och var bara där vid 10 grader. Men mot dagen blev det varmare och solen tittade fram då och då. Det blev iallafall ett fint mjukt ljus på bilderna. Kom för en stund sedan från min kusins student fest och få se vad som jag hittar på ikväll. Hoppas alla får en bra start på en varm sommar förhoppningsvis.
 
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Mia

Oj har ni redan fått sommarlov? :) Vad härligt!

Svar: joo ^^
Iisa Smeds

2014-05-31 @ 21:26:10 / URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: alex

gud va fina alla var! Super fina klänningar :)

Svar: Joo. tack så mycket :)
Iisa Smeds

2014-05-31 @ 21:28:37 / URL: http://xalexjansson.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0