Freebird

 
 
Bilderna är tagna av både mig och Lumia, Sminkning gjorde duktiga Jenni och Anna fick stå som modell.
Redigeringen av mig.
 
Idag vaknade jag då hod Lumia som jag var övernatt hos igår. Åkte iväg ganska snabbt efter vi vaknade och hämtade från fammo och faffa veckans tidningar, eftersom jag måste göra en "hänt i veckan" powerpoint. Så har jag då spenderat eftermiddagen till att redigera bilderna ovan och för en stund sen kom Lumia hit till mig och vi ska nu se vad vi gör. Ja har inte egentligen så mycket att berätta idag men jag önskar er alla en bra lördagskväll! 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: EMELIE FOTO & VARDAG

Vilka coola bilder, vart redigerar du nånstans? Ha en underbar dag kram :)

Svar: Tack så mycket! Jag har redigerat dessa bilder i pixlr ;)
Iisa Smeds

2014-05-04 @ 10:59:58 / URL: http://sdotter.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0