Lördagskvällen

 
Hej! Morgonträning var det första som gällde idag. Den inehöll en länk, gym och simmning. När jag kom hem så blev det att städa rummet, och när jag en gång började tänkte jag att nu ska jag göra det här ordentligt så jag gick igenom alla lådor och städade klädskåpet. Det är erkligen skönt att ha nystädat rum. Nu hoppas jag bara att det hålls såhär i ordning. Fick på posten idag 2 solo tidningar. Kvällen har gått till att läsa dem och lyssna på musik. Har vekligen fastnat för one republics nyaste album. Favorit låten från skivan är can't stop. Den är så himla bra. Ha det så bra allesammans så hör jag troligtvis av mig imorgon igen. 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: F R I D A - M A R I A

Vilken produktiv lördag!

Svar: Jaadå :)
Iisa Smeds

2014-03-16 @ 14:23:03 / URL: http://frida-maria.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0