Another day

 
Hej! Lördagen var en riktigt skön dag. Vaknade vid elva tiden och åt morgonmål, gick ut och satte mig i solen och läste. Så skönt med att få se solen och känna att det blir varmare och varmare väder hela tiden. Läste nästan halva boken på morgondagen, läser city of ashes. Den är verkligen en av mina favoritböcker hittills. Man kan liksom inte sluta läsa när man en gång börjat. På eftermiddagen damsugade jag och städade här hemma och på kvällen kom Anna hit övernatt. Vi vaknade för en bra stund sedan och så var vi till loppis och sänkte priserna eftersom det är sista dagen vi får ha saker där. Anna for hem vid halv ett tiden och nu ska jag snart på min kusins kalas och sedan blir det träning. Ha det så bra!
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: MISS REBECCA

hoppas du får en bra söndag :)

Svar: Tack desamma! :)
Iisa Smeds

2014-03-30 @ 13:07:51 / URL: http://rebeccamikaelsdotter.com
Postat av: VERONICA - modeblogg

Vilka snygga bilder! Sååå vacker, bara älskar ditt leende :) Dröm utseendet. Kramar på dig tjejen och hoppas du haft en underbar söndag!

Svar: tack så jättemycket! :D Kram och desamma :)
Iisa Smeds

2014-03-30 @ 16:12:13 / URL: http://vveronicas.vionno.se
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder på dig där :D Och härligt med så bra väder!

Svar: Tack så mycket :) och jaa ^^
Iisa Smeds

2014-03-30 @ 19:43:14 / URL: http://Jonza.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0