mmmm yeee

 
Hejsan! Jaa ovanför ser ni det mumsiga mellanmålet jag åt igår. Så gott med jordgubbar. I sommar ska jag äta en massa jordgubbar för på vintern äts det inte så nu ska jag passa på! Jaa idag har jag då vaknat som vanligt vid 11 tiden och så åt jag bara och så for jag iväg till Jenni. Åt sushi för första gången vid magokoro och så åt jag friterad kyckling där också som var himmelskt. På stan köpte jag en klänning och t-shorta på rea från bikbok som jag blev riktigt nöjd med. Sedan var jag till moffa och städade och så spenderades en timme till hos Jenni. Riktigt bra dag blev det. Nu på kvällen har jag varit på tävlingar. Jag sprang 100m häck ´men det blev tyvärr ett vindresultat. Så det var lite synd. Nu ska jag hoppa i duchen och fortsätta läsa på the fault in our stars. Had de så bra! 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Solin

Åh vad gott!

Svar: joo :D
Iisa Smeds

2014-06-26 @ 20:41:33 / URL: http://solinsalar.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0