Midsommar

 
 
Hej på er! Ovan ser ni bilder jag tog på villan under midsommaren. Tycker om att vara på villan när det är så tyst och skönt när man bara kan ta det lungt och inte behöver göra något speciellt. Lumia sovde en till natt hos mig och hon for hem för ungefär en timme sedan. Jag har redigerat bilder och lyssnat på the fault in our stars spellistan. Fastnade också verkligen för Tom Odells long way down album.  Så det spelas i mina hörlurar för stunden. Lika tråkigt och kallt väder bjuds på idag som igår. Söndag idag och planerna för kvällen är att jag ska spendera tiden med Jenni och Lumia. Ha det så bra! 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Sara Ekeberg

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket ^^
Iisa Smeds

2014-06-22 @ 12:43:12 / URL: http://sarahelenaemilias.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0