Let us..

 
... dance in the sun, wearing wild flowers in our hair
 
Hej på er! Jaa denna dag började med att vakna redan vid 10 tiden och så gjorde jga mig klar för att åka iväg till sommarjobbet. Satt i glasskisoken i 4 timmar och hade bara ca.5 kunder under hela denna tid. Men det kan man nog förstå, jag skulle inte heller vara så sugen på glass när det blåser jättekallt och hårt och det är bara 10 grader på plus. Jaa det här ska vara vårt sommarlov.. Iallafall har det lovats varmare till helgen när jag ska konfirmeras. Efter jobbet kom jag hem och sedan var jag en stund til Jenni och därifrån kom jag för en stund sedan. Igår hade jag som sagt tävlingar och de gick nog helt bra för min del. Ikväll blir det att bara ta det lungt och lyssna på favorit musiken. Ha det så bra! 
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0