Dagen i telefonbilder




Hej! Kvällen och natten spenderades hos Anna igår. Vi var till butiken och köpte grönsaker och dipp och sedan såg vi på kvällen på 21 jump street. Har sett den en massa gånger och tycker ändå den är lika rolig. Jag pratar nu altså om den nyare med Channing Tatum. Den äldre är också bra men har fastnat mer för den nyare versionen. Jaa nu kom jag lite ur spåret här. Vi vaknade altså med Anna redan vid 10 tiden eftersom vi var med zita till djurläkaren. När vi väntade på henne var vi och köpte glass vilket ni kan se på den första bilden. Så himla gott på en varm dag som denna. Det har påriktit varit nästan 30 grader idag. Efter det var vi hos Anna en stund sedan kom jag hem och åt och åkte iväg till frissan. Klippte bara topparna men det känns alltid så kort när man klippt det. Mot kvällen kom vi hit till villan och nu sitter jag bara på bryggan och lyssnar på musik, äter choklad och ska väl snart fortsätta läsa min bok. Jaaa när jag kommer hem så ska jag väl bara sova och sedan ska jag jobba imorgon på morgondagen. Ha det så bra allesammans!

/Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0