Remeber what the people said

 
 Hej på er! Jaa dagen började igen med en jobbtur i glasskiosken. Jobbet slutade 3 så kom jag hem efter det och var på tre konfirmationsfester. Tack till Ella, Ella och Amanda för att jag fick komma de var alla så fina med sina klänningar och serveringarna var jättegoda. Bilderna jag bjuder på är tagna för några dagar sedan när det var varmt och skönt väder. Imorgon har de lovat rengn vilket jag tycker är skönt på ett sätt. Som sagt tidigare befinner sig Lumia i vilmanstrand och jag hoppas verkligen hon kan komma hem på onsdagen! För stunden ser jag på fotbolls vm med familjen som de flesta. Ha de så bra!

/Iisa
 

Comments ♥
Postat av: linn

super fina bilder, du är så duktig sötnos! :D

Svar: tack så mycket ^^
Iisa Smeds

2014-07-14 @ 10:59:25 / URL: http://linnsees.forme.se
Postat av: linn

super fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Iisa Smeds

2014-07-14 @ 16:46:04 / URL: http://linnsees.forme.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0