Sweater Weather

 
 
Hej! Dagen började övanligt tidigt för min del, steg upp redan sju efter en lång natt som jag var vaken största delen av. Har verkligen sovit jättedåligt inatt. 8 tiden startade jag, mamma och pappa med bil mot Bennäs, var det var sfi tävling som gick riktigt bra för min del. Blev andra i 100mh med tiden 14.79 vilket inte är mitt rekord men nöjd var jag iallafall och det var trevligt att ha lite hårdare motstånd denna gång. Vi kom hem halv 3 tiden och jag gick i duchen och nu tänkte jag gå ut på terassen och läsa lite har inget annat för mig heller. Vädret är skönt skulle jag säga efter två dagar med varm gassande sol tycker jag det är skönt med lite regn som idag. Det var allt jag hade att säga för idag, ha det så bra! 
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0