Summer in the city - Freedom fry

 
Hej på er! Igår som tidigare nämt jobbade jag och efter det var jag på bio och kollade the fault in our stars än en gång. Lika bra var den denna gång. Tycker de som gjorde filmen lyckats med den jättebra i jämförelse med boken, såklart var boken bättre men filmen var nog så bra den kan vara till en bok. Tycker också att de som man valt till huvudrollerna passade jättebra. Efter filmen var jag ut och tog lite bilder med Lumia som kommer upp i något skede, håller på att redigera dem för stunden. Vaknade idag föst 12 tiden idag och efter det har jag inte gjort så mycket. Ikväll är det träning som gäller för mig och sedan får jag se vad jag hittar på här hemma. Ha det så bra! 
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0