Let me in

 
Hej! Vaknade idag först vid 12 tiden men ja gjorde mig snabbt klar för att fara och träna lite häck med pappa. Träningen gick riktigt bra men det var jättevarmt väder när solen gassade så det var lite tungt nog. Efter träningen var jag med Jenni till stranden och tog ett dopp. Vattnet har nog blivit lite varmare än i början av veckan. Efter stranden for jag hem var jag solade i ca. 1 timme och så hoppade jag i duchen och lagade mig klar inför the Fault in our stars premiären. Och Gud vad filmen var braa det är inte ofta man kan säga att filmen var nästan lika bra som boken. Tycker skådespelarna passade mycket bra till rollerna. Hade tårar i ögonen ungefär hälften av filmen, den var verkligen jättebra gjord. Jag kom rakt från bion till mina kusiner var jag har ätit och simmat i deras pool. För stunden ligger jag i deras fatboy och andas in den sköna luften av denna vackra sommarkväll. Ha det så bra allesammans!

/Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Lina

Så fint!

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2014-07-14 @ 13:55:22 / URL: http://systerkatt.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0