grillmat ute i solen

 
 
 Ååå så gott det var!
 
Hej på er alla! Jaa idag har jag faktiskt hunnit göra rätt så mycket. Jag vaknade redan10 och var ute och solade en stund, kollade the breakfast club. Efter en stund så for vi iväg hela familjen för att minigolfa. Det var nog riktigt roligt och så gick det så bra för mig denna gång att jag vann för en gångs skull. När vi var klara med att minigolfa var klockan redan något vid 2 och 3 skulle jag till jobbet så jag var hemma och åt och packade saker att ta med till glasskiocken. Klockan tre började då min jobbtur och jag jobbade till 8. När jag stängde så kom Jenni till stan och vi var och köpte biljetter till premiären av the fault in our stars och så var vi och köpte en massa gott och hade picknick i kvällssolen. det var riktigt trevligt eftersom det känns att jag inte sett henne på en stund, förutom igår då när vi var ute. Men nu är jag iallafall hemma och lyssnar på musik för stunden. Gonatt allesammans! 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Annika

Mums!

Svar: jaa gott var de ^^
Iisa Smeds

2014-07-09 @ 22:14:24 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: MATILDA

gud så gott :D

Svar: joo ^^
Iisa Smeds

2014-07-10 @ 12:21:35 / URL: http://matildays.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0