En liten båtresa på en torsdag i juli

 
Hej på er alla! Jaa har inte riktigt hållit dethär med ett inlägg per dag här på bloggen men ska föröka hinna redigera och sätta ut bilder på bloggen så fort jag har tid. Ovanför kan ni se en massa bilder av dagen. Vi var med hela familjen och fammo och faffa med faffas båt ut och körde och så stannade vi och åt emellanåt. Maten var verkligen jättegos och var nöjd med min portion. Solen har inte lyst precis hela dagen men det har ändå varit varmt, där vid 20 grader. Under båtresan läste jag ut boken the fault in our stars boken som var så himmla sorlig och så har jag lyssnat på musik också. Vi kom till hamnen igen klockan 4 tiden och då var vi till fammo och faffa och åt glass där, vilket var supergott också. Jag for sedan med mamma till stan och så var vi och köpte en hel låda med jordgubbar! Kvällen spenderades nu för tredje dagen i rad med Jenni och vi var till rosso var hon åt pasta och jag nöjde mig med en chokladkaksbit eftersom jag var så mätt. Gott var det också. Så har ätit en hel del god mat idag som ni kan läsa. Nu blir det att börja gå mot sängs. Gonatt allesammans! 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Michelle

Härliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-07-14 @ 13:07:34 / URL: http://michellealmqvist.forme.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0