A smile on my face and a rose in my hand

 
 Hej! Pga. Att jag befinner mig i lahtis för stunden bjuder jag på bilder från konfirmationen. Vi vaknade halv nio idag och for ut på morgon länk/gåtur med antonia och efter det fick vi njuta av det goda hotellmorgonmålet. Bussen for iväg 10.20 till stadion och jag sprang mitt hundrameterslopp redan klockan 1. Var nog nöjd med hur det gick för min del och tiden mitt lag hade. Resten av dagen spenderades på solsidan av läktaren med Lotta, Antonia och Lina. Vi anländer till hotellet ikväll vid 7 tiden och nu sitter jag mätt som en plätt i matbordet efter en supergod måltid av buffén här. Ikväll blir det då att packa eftersom väskorna ska bara klara imorgon på morgonen. Ha det så bra allesammans!

♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fina bilder :))

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-07-05 @ 19:32:24 / URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0