Got my pancakes

 
 Hej på er alla! Igår kvällen var det då träning som gällde och efter träningen körde jag med Linn till prisma och köpte jordgubbar, var en sväng via Jenni efter det och sedan for jag till Lumia övernatt. Hos henne vaknade jag då redan vid halv 10 tiden. Lumia hade lagat plättar under tiden jag var och köpte jordgubbar. Så på kvällen njöt vi av det ni kan se på bilderna ovan. Idag har jag varit till stan med mamma och köpt mig ett par raybans med konfirmationspengarna. Dom var jag riktigt nöjd med. Så köpte vi också med mamma träningskläder till mig med friidrottsstipendiumet. Var riktigt nöjd med allt! Nu för stunden sitter jag med Linn i bussen på väg till lahtis eftersom det är stafett fm där imorgon och på söndag. Jag ska bara springa 4x100 på lördag vilket jag tycker är jätteskönt så får jag ta det lugnt på söndagen. Bra väder har det lovats så vi får hoppas på det. Ha det så bra allesammans!

♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Åsa

Men ååh vad gott!!!

Sv: Tack!
Kram

Svar: joo ^^
Iisa Smeds

2014-07-05 @ 08:16:24 / URL: http://foreeveermee.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0