En favorit

 
Hej på er! Hade lite bildbrist så det fick bli bilder från Barcelona, som ni sär så använde jag flitigt min långkjol från zara. 
    Dagen började som vanligt med skola och efter skolan var jag sedan med Ella på stan, trevligt att träffa henne som alltid. 6-tiden kom mamma till stan och då var jag med henne och köpte en ny slalom jacka och byxor, hem fick jag också med mig ett nytt läppstift. Kom hem först lite före 8 och då har jag lyssnat på musik och ätit choklad, mums. Imorgon blir det då sista skoldagen före jullov! 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Hannah S.

Andra outfiten var jättefin! :)

Svar: Tack så mycket :)
Iisa Smeds

2014-12-18 @ 20:43:06 / URL: http://hannahsj.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0