Umeå

 
Här kommer då ganska sent bilder från förra veckans torsdag när vi var med familjen till umeå. Det var en riktigt lyckad dag och fint väder var det också.
 
Det har varit några dagars paus här på bloggen igen. Nu lite kort vad jag gjort: På fredag jobbade jag från 11-16 i glasskiosken och mot kvällen var jag med Lumia och vi var till subway som vanligt och var på bio. Kom hem och sova och vaknade tidigt på morgonen för att fara iväg till helsingfors på lördag. I Hesa var Elias och pappa och kollade på en fotbollsmatch och jag och mamma gick runt på stan i butiker. På kvällen var vi sedan ut och åt supergod mat på restaurang. Idag åt vi hotellfrukost och kom via ikea hem med bil. Från ikea hittade jag inget denna gång. Kom hem för ungefär en timme sedan och nu har jag gått igenom med Elias gymnasieböcker och för tillfället sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Imorgon är det sedan sista dagen av sommarlovet och tisdag blir det att börja skolan igen. 
 
♥ IIsa

Comments ♥
Postat av: Celine

Alltså redigeringen på dina bilder är sååå fin!

Svar: Tack sååå mycket! :D
Iisa Smeds

2014-08-11 @ 00:09:43 / URL: http://celinelf.se
Postat av: Felicia Christensen

Härliga bilder!

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2014-08-11 @ 23:28:27 / URL: http://feliciadot.blogg.se
Postat av: Felicia Christensen

Härliga bilder!

2014-08-11 @ 23:28:44 / URL: http://tiondemars.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0