Då var det över

 
Ojdå! Här har det blivit en ganska lång paus, har haft en massa med skolan och annat så det har inte lämnat tid för att redigera några bilder eller fotografera nya, så här har ni några arkivbilder från december, med ny redigering dock. Jaa torsdag var det skola och kvällen var jag med kompisar, fre var dte också skola och då hade vi lite som en friluftsdag de två sista blocken och sedan for jag iväg med mamma och pappa till fm. Jag var jättenervös hela dagen före och på morognen hade jag svårt att äta morgonmål eftersom jag var så nervös, men bra gick det nog. Slapp med till final med fjärde bästa tiden och sedan sprang jag in på en tredjeplats i 100m häck. Var riktigt nöjd med min prestation, nu behöver jag inte längre stressa över några tävlingar. Idag har jag då satt i bilen i 6 och en halv timme och när jag kom hem fick jag läxorna undangjort så nu blir det bara att ta det lungt. Imorgon blir det då skola igen.
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0