16 agusti

 
 
Hej på er! Igår var det då friluftsdag på dagen så slutade skolan redan halv 2 tiden, var med Elias skjuts så jag kom hem med honom och sedan for jag nästan genast iväg till stan för att träffa Jenni. Vi gick i några butiker och var och åt till chili och lime. Sedan for vi till Jenni en stund och mot kvällen kom Lumia med och vi for till mig på kvällen. Vi var till butiken och köpte chips och sånt sedan kollade vi 22 jumpstreet. Den var nog riktigt bra men tycköer ändå ettan var bättre som det oftast brukar vara. Lumia for sedan hem 12 tiden och Jenni lämnade övernatt. På morognen lagade vi riktikt god frukost och hon for hem vid 2 tiden. Jag har suttit ute i solen och lläst lite och nu ska jag snart äta och sedan blir det att fara på kalas och mot kvällen får jag se vad jag hittar på. Ha det så bra! 
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0