Ny vecka

 
Hej på er! Trög måndag igen och ja vad ska jag säga om den hände inte något spec. Skola, kompis och träning bestod gårdagen av. Idag var det en helt vanlig skoldag men på gymnastiken så hade vi simmning, vi hade lite olika simstilar och livräddning. Efter skolan körde jag då hem med Lumia och nu har jag tagit lite bilder. Kä-nns som en evighet sedan jag fotograferat senast och jag tycker jag slängt in ganska mycket opublicerade arkiv bilder. En sådan bild för stå för dagens bild också. Bilderna kommer upp imorgon då, idag hinner jag inte redigera eftersom jag ska läsa på prov nu och vid 6 tiden blir det bio. Ska och se på noah. Hoppas den är bra!
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: sandra

vilken fin fläta :)

Svar: Tack finis! :)
Iisa Smeds

2014-04-08 @ 18:32:10 / URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Hanna Andersson

Riktigt fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-04-08 @ 21:10:17 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0