Croissanter

Tyvärr har jag inte hunnit uppdatera så mycket på de senaste dagarna, men jag tänkte gå igenom en del av veckan med er. Onsdag var det skola som vanligt, efter skolan var jag hos Anna och läste på religionsprov och på kvällen var jag på konfirmations information i kyrkan.  I skolan var det då prov som gick ganska bra. Torsdagen gick till att läsa på modersmålsprov, efter skolan var också Anna här och vi började titta på vampire diaries med henne. På kvällen fick vi gäster och mamma hade lagat jättegod mat. På fredag var jag på stan med Matilda. Där köpte jag ny vinterjacka, nya kängor och en spetströja från gina. På kvällen var det fredagsmys med Alexandra, Lotta, Lina, Lycke och Matilda. Vi kollade slutet på sesång fyra av vampire diaries och kollade det första avsnittet av sesång 5! som kom ut idag. Jättebra start på den nya sesången vad jag tycker. 
 
 
Åt nybakade croissanter med Anna på torsdag, mums så gott. Ett av det godaste som finns!
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Åh vad gott!!

Svar: Jaa det var det! :)
Iisa Smeds

2013-10-05 @ 11:04:46 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så jättemycket.
Hoppas du får en toppen dag, kram

Svar: tack desamma! :)
Iisa Smeds

2013-10-05 @ 12:07:50 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra

gott!

Svar: jaa ^^
Iisa Smeds

2013-10-05 @ 15:01:06 / URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0