Måndag igen

 
 
Hej! Blev lite sen bloggning idag men bättre sent än aldrig, eller hur? Ovanför ser ni några bilder på mig idag, toppen köpte jag på lördag, gillar verkligen den! Idag har det varit skola, men idag gick faktiskt skoldagen snabbt. Efter skolan var jag till Anna, vi kollade på Känn ingen sorg, håkan filmen. På kvällen hade jag träning kom en stund sedan hem. Jag har kämpat med läxor. Vi hade läxa från alla ämnen så det blev en del. Ska snart hoppa i duchen och sedan ska jag raka vägen och sova, trött efter träningen. 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

fina bilder! :)

Svar: Tack finis! :)
Iisa Smeds

2013-11-25 @ 20:32:51 / URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Felicia

ååh varifrån är toppen? superfin :)

Svar: Tack så mycket! Den är från Vero Moda ;)
Iisa Smeds

2013-11-28 @ 15:24:27 / URL: http://feliciaalexandra.webblogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0