Dagen före fredag

 
 
Bild från igår, Hade en ganska rolig skoldag. Dagen började med gymnastik var vi fick våra balpar och övade på danserna. Andra timmen hade vi sammhällsläre, vilket jag inte tycker om så mycket. Vi fick äta i första matturen för vi var på teatern/musikalen fighting star. Tyckte det tog länge innan teatern kom igång men sedan var den nog bra! Lämnade i stan med Matilda och Lotta. Vi var och åt till subway var jag tog den jag alltid tar, grillad kyckling med sallad, tomat och olja.. Mums vad gott. Sedan var vi också på café de paris och åt wofflor. Det tog jättelänge före vi fick wofflorna och Matilda måste fara före vi fått wofflorna, eftersom hon måste hinna till bussen. Jag och Lotta lämnade och njöt av wofflorna och så var vi också till H&M och kollade lite. Efter en stund kollade vi på klockan och det visade sig vara så att Lotta missat bussen, men somtur kunde hennes pappa komma och hämta henne. Det blev långt idag men hoppas alla haft en bra vecka hittills!
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Anonym

Vad har du för kamera? otroligt fina bilder ;)

Svar: Tack finaste! Vad glad jag blir :D Jag fotograferar med Canon eos 600D ;)
Iisa Smeds

2013-11-15 @ 19:55:14
Postat av: Emma

Music Quiz!!
Vilken låt sjunger jag?
Den som gissar rätt hamnar i Menyn, om flera gissar rätt lottas vinnaren ut. Alla som deltar blir länkade i ett inlägg. :)


Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0