Vampire Academy

Hej alla! Idag var jag efter skolan med Matilda till stan. Nu är jag hemma och tänkte göra en god smoothie till mig. Idag tänkte jag slänga in ett boktips. Förr hatade jag att läsa och orkade aldrig läsa boken till slut på sjunde klassen ändrades det. Nuförtiden älskar jag att läsa. Jag vill tipsa er om en serie som heter Vampire Academy, jag har läst serien igenom några gånger nu och jag har inte tröttnat på böckerna. Ååå! de är så bra. Jag rekomenderar bokserien till alla som tycker om spännande och romantiska böcker. Även om det finns vampyrer i serien så är det ändå inte lika mycket om det som t.ex. i Twilight och Vampire diaries utan det händer mycket annat i böckerna också. Trevligt om nån orkade läsa hela texten!
 
Här kommer böckerna i ordning: läs dem från höger till vänster.
 
//Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0