MIDSOMMAR

 
En till midsommar spenderades på sommarstugan med familjen. Vi for iväg på fredag morgon, det var jättefint väder och jag var hela dagen ute och simma och sola. Vattnet var jättevarmt! På fre-lö natten blev det åskväder och det åskade hela natten och på morgonen ända till 9 tiden. sedan blev det ochkså fint väder resten av dagen på lö. Då åkte jag och pappa med båten och köpa glass sedan var jag ute största delen av dagen. På kvällen såg jag några supernatural avsnitt och läste på boken beautiful creatures som jag fått låna av Alexandra. Idag kom vi hem vid 12 tiden och ikväll ska jag sova över med Matilda och Lumia. 
 
Hoppas alla haft en lyckad midsommar!
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: linn

sv: så lite så! :D

2013-06-27 @ 13:15:32 / URL: http://linnffotar.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0